sikinisme: it's about my raya

it's about my raya

assalamualaikum

salam lebaran kepada semua :)) alhamdulillah hari ni dah raya ke 3,sekejap saje rasanya kan?dan alhamdulillah finally aku dah habis beraya rumah saudara mara. walaupun saudara mara aku semuanya tinggal  berdekatan dengan rumah je,which is hanya sekitar Daerah Kuala Langat ni,but jangan ingat tak penat yea? sangat penat, lagi2 bila tang family mak,since my mother anak yg ke 2 and have a big family,memang makan sehari suntuk untuk menghabiskannya,even tadi sampai aku tertido2 kat rumah nenek. nak kata penat sangat kan?tadi pun ada 2 rumah tak pergi after i begged my mother untuk balik.sangat tak larat,rasa nak muntah dah segala yg aku dah makan,dengan mulut yg sakit lagi,plus esok dah start kerja lg. T_T dan esok adik2 mak nak datang rumah,but since aku dah kena kerja esokk,sori yea my sisters..hewhewhew. :3

tadi habis je raya my nephew,aziq sibuk duk mengira duit raya.. and of course dia jealous  sebab duit mak ikin dia lagi banyak..muahahahaaha.. :p maap lah yea?


so now lets enjoy my gambar yg tak seberapa ni :))


with my hot mama :))



hai!ni Nur Delisya Mahsuri,currently dia di Langkawi,i miss her so much :'(

yg sblh kanan aku 2 Along,and my left kak liza :)) 



ha!yg ini my dear kak liza,she's 8 years older than me,tapi bila duduk sekali dengan dia,mesti akan ada orang yg ingat dia adik,and aku kakak,and this raya lagi ada mak cik tu ingat kami twin?aiyaa!



it's normal when they thought she's my adik :)


 with my nephew and niece di kampung mak :)) kg sg kelambu 








how this raya?alhamdulillah,i am happy,for being with my family.tapi again aku rasa kosong.perasaan kosong tu tetap ada. (terasa nak nyanyi lagu najwa latif lak) hehehe :P


okeyla sekian :)) take care yourself and may Allah bless all of u my dear

0 comments:

owned by noorul aisikin