sikinisme: tired,but alhamdulillah.

tired,but alhamdulillah.

assalamualaikum

alhamdulillah,insyaAllah lusa raya. selamat hari raya to all of u my dear! sebenarnya i am too exhausted right now. semalam cuti tapi pergi ke Subang untuk berbuka dengan biela,ami dan ejal. serius sgt fun.rasa macam dah lama sangat tak keluar dengan kawan2 dan bila jumpa?memang tak ingat dunia. sampai semalam for the first time aku sampai rumah pukuk 12 tgh malam!bapak lambat. tapi okey je sebab dah inform awal2 dengan mak plus sebab keluar dgn ami&ejal,so mak pun okey je :)) dan semalam waktu otw ke Klang untuk ambik adik ami dekat hentian kereta api Klang,tiba2 kereta kami dilanggar dari belakang,tapi alhamdulillah tak teruk sangat. cuma kereta ami ada calar dan retak a few. sangat kesian dekat dia. kalau korang tanya aku terkejut tak?of course sangat terkejut. fuhh!!nasib tak kuat,kalau kuat?


we had iftar at Kepci :)


with them :)

dan hari ni,after i settle up my work dekat kedai kek pagi tadi,then suddenly tauke Soh suruh aku jaga cawangan dekat Batu 10,so hari ni dari pukul 11 pagi sampai 8.30 malam kat situ lah aku bertapa bersama anak tauke yang sulung Jia Hui. serius masa awal2 rasa bosan,sebab kat sana tak sebusy dekat banting, just sit in front of the counter and wait for the customer. tapi bila dah masuk pukul 6,mulalah ramai customer sampai aku pun tak cukup tangan nak buat,yelah dengan nak tulis kat atas kek,serve customer,serius aku rasa respect giler dekat orang yg jaga Batu 10 tu sorang2 sebab boleh handle all the customer. :)) after being tired and really tired,alhamdulillah tadi buka tauke belanja KFC..hehehe,then balik tadi dia hantar,so rasa jakun sikit sebab dapat naik BM. :p tak kisah pun kalau korang nak kata aku jakun :p and the best part is dapat duit raya.hewhewhew :)) hohohoho..


me and Jia Hui :)) 


sekian,daaa!again selamat Hari Raya maaf zahir Batin.



0 comments:

owned by noorul aisikin