sikinisme: hari ini dan harapan

hari ini dan harapan

assalamualaikum

hai semua!alhamdulillah kenduri tahlil untuk arwah pak cik dan nenek baru je selesai dijalankan dengan jayanya..cuaca malam ni pun alhamdulillah elok je. hopefully ia dapat membantu mereka di SANA kan? :) seriously aku sangat suka bila kenduri,sebab dapat jumpa my relatives yang dah lama tak jumpa, dapat jumpa my sibling belah sana dan paling penting dengar diorang ngomong jowo..haha.. rasa heaven weh! tadi pun dapat jumpa my dearest untie, wak jor a.k.a juriah. tadi tengok dia dah tak berapa sihat,badan dia pun tadi panas. sangat risau dan tadi pun banyak mengendeng dekat dia. kehkehkeh. tadi pun dapat makan nasi ambang. huishhh.. rindu seh.

korang nak tau tak, tadi pagi-pagi lagi my bestie Nabilah,bukan Nabilah Ghani okey? Nabilah Anis, she texting me and ask " kin kau nak tunag ke?" and i was like what? and say kau salah anta message lah. mana ada calon, tu kenduri arwah la ." dan bila i tell my sis pasal ni ade ke dia cakap "ada ke orang nak dekat kau?". okey fine!saya bukan hot stuff okey?

bila duduk rumah macam ni,serious segala urat stress kat dalam badan ni semuanya dah lurus balik. tak macam last week. aku rasa nak meletop je rasanya,sebab tulah aku ambil keputusan last minute untuk balik rumah,sebab sangat stress,sampai rasa nak gantung diri dekat kipas je..hahaaha.bayangkan masa menghafal tu boleh meleleh tiba-tiba.haish.. last week straight seminggu penuh dengan test, i can't imagine kalau jadual final pun macam tu jugak..haishhh..mintak simpang.


cakap pasal test. markah untuk test invest dah dapat,urm..tak delah dapat 40s/50 tapi aku still bersyukur. sebab itulah balasan sebab tak ingat formula ratio. padan muka kan?but hopefully segala hint invest yang aku bagi dekat lila tu berguna untuk dia. yelah, hari dia test invest tu sama hari dengan test financial analysis. so sangat kesian dekat dia.bayangkan dekat 4 pagi baru dia tidur. tapi lepas habis test tu dia cakap dia happy,maybe dia boleh buat lah kan? serius aku nak dia score invest dan FA sem ni,kalau dia boleh score FA sem ni,nanti boleh repair pointer dia semester lepas. i know she's really eager to get 3 pointer. i always pray for u dear lila :) chaiyok-chaiyok dear. tapi test selling,OM dan ENT, i can't say anything sebab teori. aku tak tau kenapa,tapi bila jawab soalan teori je, i look my surroundings diorang mesti mintak extra paper. aku je tak mintak. i wonder sama ada tulisan aku yang kecik sangat or aku tulis sikit sangat eh?hmmm.. masa test OM aku confuse dengan schedule but luckily wani ada dekat sebelah,so bolehla cuit-cuit dia..haha..thanks wani sayang :) masa test ENT aku tunggu lila habis test dan tau tak dia keluar-keluar je terus cakap "cikin tak boleh nak tiru lah..sir bawak isteri dia" aku cuma boleh gelak je..sengal lah dia ni.. ^__^


aku harap sangat balik je U next week aku akan lebih kuat dan semua benda yang serabut ni akan selesai.serius sangat berharap. we just have 2 Month more only. plus akan lebih work hard untuk upcoming MUET,nak dapat band 10 nak kalahkan faiz,sebab dia dapat band 4 dan untuk upcoming test 2 seterusnya final exam in final year. :)

sekian sangat penat so good night dears!







1 comments:

THE LITTLE OF ME said...

takziah.n HOT(hormat org tua) ha ha ha

owned by noorul aisikin