sikinisme: randomly bored post

randomly bored post



assalamualaikum

hai semua,rasa macam dah lama sangat tak menjengah blog ni. bukan sebab busy,tapi it seems like banyak lagi perkara lain yang perlu diutamakan. next week minggu ke 11 akan menjengah.it's mean cuma tinggal 3 minggu sahaja lagi untuk attending class. perasaannya berbeza. serius berbeza. yes,aku nak cepat habis diploma,tapi kadang-kadang aku rasakan masa ini terlalu cepat berjalan. macam banyak perkara lagi yang belum diselesaikan. aku terfikir. sempat ke? aku pun tak pasti. aku tak tau bagaimana nak bermula,tapi aku tak mahu berakhir begini.

submission date assingment dan test 2 akan menyusul tak lama sahaja lagi. assingment OM,selling,ENT dan Invest already in the half way.insyaAllah it will will be done before Monday. walaupun submission date on week 13,tapi i need to finish it a.s.a.p untuk get ready for upcoming test 2 yang akan lebih tough dari test 1. bila melihat OM i am afraid with dummies, bila melihat invest rasa cuak teringat all those formula and theory, bila lihat selling dan ENT, mampukah aku melakukan yang terbaik for these 2 subject? otak aku tepu.

aku percaya currently semua last year diploma students UITM sedang sibuk memikirkan degree. date due on 10 February. aku sendiri pun tak tau nak ambil apa. kosong.

my MUET will be on 20 February. i don't know what to do. aku tak pandai english. sangat tak pandai. grammar tunggang langgang. serabut.

aku rindu mereka.




last week aku balik ke rumah,buat cuti sendiri, dan aku berjumpa mereka. thanks kawan. :)
u are always cheer me up.



#my dear dena will be fly to Seoul tonight. take care dear!kirim salam pada angin di Seoul ya!

0 comments:

owned by noorul aisikin