sikinisme: I need someone

I need someone

Assalamualaikum&hello peeps.


Harap2 korang sìhat hari ni.how's ur weekend?mesti best kan?boleh jumpa orang tersayang,boleh jalan2.what a wonderfull day kan?so bersyukur dgn apa yang korang perolehi okey?currently aku sangat,super,duper serious bosan giler. Main game,tak menarik minat,nak borak,my roommate dah start busy,even kak fatin,nor,sherry dan bel pun after daftar kolej pagi tadi terus je balik rumah.sampai hati.tak say hello pun kat aku.. ;-(
dahla emosi tengah tak betul ni.i really hate when i'm under PMS,mula lah duk pikir benda entah hape2..mula lah duk teringat benda lama2..mula lah nak meronggeng sorang2..haish.serious tak suka. dengan sakit perut lagi,dah la dekat kolej depan ni ada 2 mok cik tengah duk baloh.nok baloh pun baloh la kat bilik,ni g baloh kat tangga wat gapo?wt sakit otak aku jah..pah tu g kecek kuat2,adoy la medu eh sero.sat lagi aku pulok yang naik hangin.

So korang2 kalau nak gaduh2,fikir dulu..jangan sampai memalukan diri sendiri okey?.

P/s : aku nak kurangkan rasa rindu ni..sebelum aku nyanyi lagu ombak rindu,someone please help me?..

0 comments:

owned by noorul aisikin