sikinisme: last from here

last from here

assalamualaikum and hello peeps!

sekarang ni dekat cc baru je settle kan borang pendaftaran pelajar lama,result,course registration dan bil pelajar. okey ade yang tertinggal tak? sangat penat sebenarnya sekarang ni sebab baru je balik dari kampung mak dekat sungai kelambu for my cousin's engagement. congrats nina! tahun depan kita bawak hadiah for your wedding okey? sebenarnya tengah seronok no,sebab dapat jumpa adik- adik mak yang suka menyakat dan sporting habis. lagi - lagi acik udin dan acik mail. i just have both of them after i lost wak samit on first syawal and wak lan early of this year,tapi diorang tetap tak boleh ganti arwah wak samit. tapi what ever ape pun bersyukur dengan apa yang kita perolehi okey? serious aku suka balik kampung mak,sebab dapat lepak dengan my uncle. dapat menyakat diorang, dan dapat makan banyak- banyak. :) berada dalam kalangan mereka yang menggunakan bahasa jawa sebagai bahasa utama, sangat best boleh buat aku tergelak je, yelah bila dekat Kelantan itulah yang paling aku rindu selain tempe.. heee

so sebenarnya nak cepat ni malam ni pukul 9 nak gerak dah dan nak kejar game Malaysia VS Mnyamar yang tengah berlangsung sekarang ni kan? doakan aku selamat sampai esok pagi eh?anyway alhamdulillah semua benda dah settle kecuali tak sempat nak buat kek. :(


sekian take care and may Allah bless u always. bye2 banting. jumpa lagi bulan 4. maybe tak balik rumah cuti mid sem nanti.. tapi tengok dulu macam mana :)


p/s : jika dulu aku menunggu detik 27 tapi sampai sekarang aku berharap 19 haribulan tak pernah ada dalam kalendar.lahaulawalakuatailabillahilaliulazim.

0 comments:

owned by noorul aisikin