sikinisme: how come?

how come?

assalamualaikum and hello readers.

Currently sangat frustrated.

Tak tau nak cakap macam mana,tapi rasa sedih pulak bila dapat news ni

Ombak rindu movie yang aku tunggu dari awal tahun,rupa-rupanya akan ditayangkan on 1st December. Haish.. melepas lah nak tengok this movie. Dah la Osman Ali yang jadi pengarahnye. I know this movie will be superb kut kalau dia yang arah kan. Macam anak halal dan cun. Mungkin ade a few yang tak suka, tapi dia punya sinematografi cantik kan? Dan tadi tengok tayangan special dia dekat astro,lagi lah menambah kan frust aku ni :(

p/s : lagu dia tu macam _________

Dan lagi satu misteri jalan lama arahan Afdlin Shauki. Ia akan ditayangkan on 24 November. 5 hari selepas aku balik U. dahla ni filem pertama afdlin yang bergenre serius-serius gitu.

Ni lah pengorbanan yang aku perlu lakukan bila masuk UITM Kelantan. Ayat tak boleh blah kan? Tengok budak Kelantan tu boleh je hidup tak tengok movie dekat cinema?diorang lain,aku lain. Hurm.. tak pe sikin 1 sem je lagi :)

p/s : tapi still berharap degree nanti tak dapat dekat Shah Alam or Melaka. biar lah orang nak cakap ape pun :p hati aku, aku je yang faham :p

Okey la nak bebel tu je sebenarnya hehehe. :p

have a nice day peeps

0 comments:

owned by noorul aisikin