sikinisme: owesome day

owesome day

assalamualaikum and hello peeps!

how's your Wednesday?mine awesome. hari ni i had a great - great day with my third sister. okey kena specific kakak yang mane,sebab i have 5 sisters tapi tak de abang. abang ipar je ade 5 orang. hari ni my sis bawak pergi jalan the most favorite place i love to go which is Putrajaya. dah lama sangat tak jalan-jalan Putrajaya, dan hari ni terubat rindu. :) aku lagi suka tempat macam ni dari shopping complex. serious maybe aku akan rasa tenang sangat dan rasa teruja dengan ciptaan Allah dan buatan manusia ni. dan korang tau tak, masa jalan-jalan tu,aku rasa happy je, tak de pun rasa sedih unless masa dekat alamanda bila tengok ade couple yang date. teringat zaman dulu-dulu. but now lets picture talk-talk gambar dekat bawah ni masa tengah lunch dekat Pullman. dan kami di layan oleh my brother in law sendiri :) korang nak tau,kenapa aku posing dengan ice lemon tea ni? sebab ni first time aku minum air ni. serious. selalu kalau dapat air ni, i will change it to another drink. bukan sebab aku demand okey? tapi aku tak boleh minum tea ice or i will get dizziness.
ha!ni lah my brother in law.

sementara tunggu dia habis kerja pukul 5 tu,kitorang pun jalan-jalan dalam Pullman tu.

jangan tanya kenapa aku sekeping sangat yea?


this is my third sis. kak ida. okey jangan cakap dia lagi comel dari aku. i am natural beauty okey :p

dan yang ni my dear mishqa. aku duk gelak je bila dia duk posing macam ni :) sape entah yang hajo?

lepas ababg Aie dah habis kerja, kitorang ke Alamanda sekejap sebab diorang nak beli big Apple. dan aku jumpa ni!!

alhamdulillah,tercapai juga hajat aku nak cari buku ni. aku dah baca cerita ni separuh through online, tapi penulis dia dah tak publish cerita ni, tu yang giler mencari this book.

dan pukul 6 plus plus kitorang bertolak balik. lepas solat isyak pulak, kitorang menuju ke Banting untuk ke Park Li kopitiam. untuk makan - makan. kat sana aku melantak seafood. maklumla seafood lover kan? dan saya dapat makan sushi :)



dan dalam pukul 11 plus plus selamat balik rumah dengan perut yang kenyang dan kaki yang penat. :)

dan sekarang,kaki dah penat,mata dah ngantok,perut dah kenyang jadi nak tido.

alhamdulillah, terima kasih Allah atas segalanya.

Dear Allah,doa ku tetap yang sama,berilah aku petunjuk Mu. and my dear followers i know that u love me so please pray for my happiness will be forever k? and i will pray for u too guys.

saranghaeyo, gamsahabnida

wo ai nimen he xiexie

good night may Allah bless u always :)

0 comments:

owned by noorul aisikin