sikinisme: my drugs

my drugs

assalamualaikum and hello readers!

malam ni before tido,nak upload 2 Music Video dan my drugs selain doa dan solat yang menjadi peneman aku whenever i feel down,hurt and depressed.kalau korang nak tau just by watching these mv, it enough untuk buat aku menangis dan tersenyum sorang-sorang depan my lappy.

so lets check it out bebeh :)



mr. simple. music video ni boleh buat aku tergelak sebab it will reminds me to my roommate dalila. she loves to tiru cara dorang menari and lagipun meaning behind this song juga really mean something to me.,kadang-kadang bila mood tengah tak betul boleh menangis. :) after that i will feel better.





MV ke dua adalah lagu don't say goodbye by davichi. lagu ni sedap sangat. mungkin kena dengan jiwa aku kut. tettt dan music video dia buat aku rasa kejamnya laki ni?disebabkan penghujung mv ni menunjukkan betapa kejamnya laki tu,kitorang siap buat konklusi sendiri.. :) tak boleh blah betul.


ke tiga lagu menangis lagi by fina. aku malas nak cari tapi i will listen this song untuk melepaskan tekanan,sebab bila dah dengar mesti akan menagis. tapi sekarang dah tak dengar sebab rasa annoying pulak :p

ke empat lagu ombak rindu by Hafiz dan Adira. masa first time dengar terus suka plus menangis. menangis je kerja aku kan? entah la hati ni terlalu rapuh kut.

ke lima melawan kesepian by Siti NurHaliza. lagu ni Aiman bagi kat aku.siap dia tulis lagu untuk sikin lagi :) thanks Aiman. semester lepas serious banyak habiskan masa tido dekat bilik dia,lepak dengan dia nangis sampai bengkak-bengkak mata. kalau ingat balik, terasa sangat jiwa ni lemah giler :(

dan last sekali my drugs yang sentiasa bersama dengan aku adalah this awesome book

"jangan bersedih,anda boleh menjadi wanita paling bahagia" buku tu cakap

"janganlah sekali - kali anda berputus asa, kerana perubahan itu akan terjadi secara bertahap, anda akan menghadapi pelbagai rintangan yang boleh melemahkan semangat. namun, janganlah anda biarkan ia menguasai diri anda"

sometimes i really need that paint killer untuk cool me down tapi after all ia cuma ubati my physically not emotionally. alhamdulillah it's been awhile i am not taking that paint killer unless i really need that :)

sekian good night peeps! :)

0 comments:

owned by noorul aisikin