sikinisme: 1433 Hijrah

1433 Hijrah

assalamualaikum

salam Maal Hijrah readers!. maaf sangat lambat nak wish sebab sangat busy dengan Running Man. ekekeke. duniawi ni sangat melalaikan kan? :)

terima kasih Allah kerana masih memberi ruang dan peluang untuk aku menebus dosa semalam. Terima kasih Allah kerana menyedarkan aku tika aku mula alpa. Terima Kasih Allah dengan segala pemberian Mu selama 20 years aku hidup di dunia ini.


it's motivate me.
l
l
l
l
l
v

"kita sering berjanji di dalam solat bahawa kita akan mengikut segala perintahNya dan menjauhi segala laranganNya, tapi di dalam sehari-hari hidup kita,kita kita lebih mencari dan menyanjungi cinta sesama manusia.kita melupakanNya. kita lupa bahawa cinta itu datangnya dari DIA."

dan juga ini

"lebih baik putus cinta dari tinggal solat"


untuk tahun baru ini hopefully aku dapat berubah untuk menjadi yang lebih baik dari segala aspek dan harap - harap hati yang rapuh dan kering ini akan terus kuat dan basah dengan petunjuk Mu.

- amin -

p/s: hargailah peluang yang diberi :)



0 comments:

owned by noorul aisikin