sikinisme: 10 fact

10 fact




hai. first i am Noorul Aisikin Binti Mohd Yatim.Lefty and have a pair of brownish.clumsy,tempered but talkative. going to be 21 y/old on 23rd August next year. still studying diploma in banking tapi last year dah. currently sangat curious kat mana lah aku convo nanti. hopefully will be at Shah Alam. PLEASE!if my convo will be at Terengganu,i will tell my mom "mak tak payah datang". serious aku tak nak susahkan dia and of course my sis,aku tak suka bila orang terpaksa berkorban sesuatu cuma untuk aku, ape ntah lagi my result yang cuma at the line je. but aku bersyukur with my result okey? living this life dengan cara yang sangat independent. actually hidup bukan untuk susahkan orang. that's me. itu yang aku pegang dari dulu sampai sekarang. aku tak kan pernah paksa or suruh orang untuk buat something for me,unless when i am really in need. mungkin orang akan kata aku ego,sebab sangat susah nak mintak tolong orang melainkan kalau orang tu offer. biasalah one of the rules of contract must be offer and acceptance kan?

second aku akui, aku sangat ego plus keras kepala tapi just to protect myself. tapi kadang-kadang i wish i don't have that attitude. sebab tak semua orang boleh terima dan faham.

third aku lebih suka senyap dan biarkan orang salah anggap dengan perbuatan aku or percakapan aku. means misunderstanding. aku lebih suka keep silence dan berharap someday diorang akan tau dan faham apa yang aku maksudkan dan kenapa aku buat macam tu, but again nobody understand it.

fourth, i wish aku boleh buang habit yang suka bersila bila duduk atas kerusi. serious aku tau macam orang tak de manner kan? tapi entah lah sangat susah.

fifth, aku harap i will get A for my reading subject. serious aku nak sangat. dari part 1 sampai part 5 my reading subject will be B+ cuma masa part 4 my economy Malaysia got A-. BADI ape entah yang melekat kat badan aku ni. ekeke. :p will u imagine bila nak dekat exam reading subject je,akulah manusia paling stress, menangis + study jauh-jauh + dengar lagu kuat- kuat tapi i just got B+ ? hurm...

sixth aku BENCI orang tinggi kan suara dekat aku even though dia tak sengaja. entah la dari kecik lagi dah macam tu, bila there is someone buat macam tu,automatically aku akan senyap dan tak tegur dia even kadang-kadang aku akan menangis. childish kan?

seventh aku tak suka orang yang mungkir janji, even kawan sekalipun. bila sekali dia dah mungkir janji or buat aku kecik hati susah aku nak percaya dia lagi dan sangat perlukan masa untuk bercakap balik dengan dia or maaf kan dia. i really hate bila aku bagitau my something to someone and dia bagitau dekat orang lain, tak kisah lah walau sekecil-kecil perkara pun. cause i feel betrayed.

eight i wish i could boost up my GPA FOR THIS SEMESTER. then i do not have to worry about my CGPA.

ninth sangat risau dengan investment yang 4 jam kredit . which is 40 % membaca dan 60 % mengira. tambah lagi semua senior kata tu killer subject. tapi rasa tenang sikit sebab this semester cuma ada 4 subject. 3 subject need to really focus on dan 1 subject yang kena busy dengan kerja luar. iaitu ENT300. Ni subject wajib for all UITM's kan? tapi tengok ENT macam relax sikit kut. means tak payah nak ngadap buku 24/7.

tenth i don't know how to show my love. or i will but in silence.a.k.a hati kering. i do love and care all people around me,but i have my own way. hee :p

sekian good night dears..
sebelum tu hambek ni muka SS aku. :p



assalamualaikum

p/s : winter berterusan di Machangster City aku rindukan matahari just like i miss u.

0 comments:

owned by noorul aisikin