sikinisme: tired Monday yaw!

tired Monday yaw!

assalamualaikum

hai guys. serious hari ni super penat. right after habis kelas operating management tadi aku and the gang terus bergerak ke rumah Nor dekat Ketereh for her sis wedding.dan sampai je sana aku disambut dengan pacat. Ya Allah serious, aku menangis sebab geli plus takut. but luckily ada biela dan bel, thanks sayang sebab tolong buangkan pacat tu. :) tapi sampai sekarang terasa lagi geli tu. :( subhanallah. and a few minutes later tetiba akak Nor ask me untuk tolong jadi jurugambar tak bertauliah sekejap. so dapatlah berganding bahu dengan photographer tu. aku rasa dia mesti ketawa terkekeh-kekeh dalam hati tengok aku kot. heeee. tapi cuak gak lah tadi sebenarnya so Nor and family kalau gambar tu tak cantik really sorry eh? lain kali i ambik kursus foto..haha (tolonglah)... so there a few picture gedik-gedik sepanjang dekat rumah Nor so lets check it out bebeh!

sangat suka dengan baju kak kuza :)
sorry gambar blurr. heee




bersama mereka! :)

p/s: tu je..malas nak upload lagi super ngantuk.ekeke



lepas je balik dari rumah Nor,terus je ke Manchangster City untuk cari kek for azi's birthday. walaupun kami sambut pukul 7 malam dan dengan keadaan rushing sebab pukul 8 i have class, tapi ia berjalan seperti yang dirancang, cuma agak lama lah menunggu azi balik kawad. haha. so dear azi sweet 20 eh?


p/s : gambar tak sempat nak bluetooth sebab rushing sangat. :( hukhuk


dan sekarang aku dah mengantuk giler plus kaki sakit. so good night peeps! love

0 comments:

owned by noorul aisikin