sikinisme: talkin di pagi syawal

talkin di pagi syawal

assalamualaikum

hello semua,selamat hari raya maaf zahir batin. syawal kali ni diiringi dengan esakan, tapi memang tiap-tiap raya menangis pun heee, menangis bila salam mak dan abah.

tapi kali ni menangis sebab my dearest uncle past away this morning. but no body know when he died.kesian kan? itu lah yang paling aku sedihkan sekali dan buat aku tak boleh henti menangis bila tengok arwah.

masa first time my adik told me,wak dah meninggal, satu je yang terkeluar tak dapat tengok dia for the last time. sebab 2 hari sebelum raya masa tu ada jugak datang nak hantar makanan,tapi tak ada orang dekat rumah.

arwah tak punya sesiapa,dia tak ada anak untuk doakan dia,dia cuma ada kami anak sedara je. dan aku tau ia dah jadi tugas kami untuk doakan dia di sana.

Ya Rahman,rahmati dia please.. aku banyak buat salah dekat dia,aku banyak loya buruk dan kenak dia,sebab aku memang sayang dia. he is like my second father.

dan alhamdulillah after zohor tadi semua selesai dengan jayanya. and as usual my father adalah orang yang paling sibuk sekali sebab he is the last son in the family. so everything he need to in charge. i love you abah!

and again selamat hari raya semua! semoga raya kali ni membawa seribu makna dalam hidup korang semua. (:

sekian

2 comments:

Hidayah said...

takziah sikin. apa-apa pun, slmt hari raya :)

THE LITTLE OF ME said...

takziah...kuatkn hati syg

owned by noorul aisikin