sikinisme: August 23,2011

August 23,2011

assalamualaikum& hello all!August 23,2011. semalam lah tu kan?yup semalam. the best ramadhan in my life as a student and teen. semalam birthday aku tau?so siapa yang tak wish lagi,meh sini wish sekarang..ngehngehngeh :)

12.10 am.23 August ,2011.

my bestish. nor,nabilah,sheery,kak,azi,dayana,ayu&lila buat surprise untuk aku. thanks korang! i love all u damn much! dan i got 1 gorgeous green watch,2 cutiey bear,1 greeny pashmina, 1 delicious greeny cake and 2 cards!mesti korang dah boleh agak kan my favorite color? *__*.. ha!betul lah tu. aku tau korang sebut hijau. yes definitely hijau dulu,kini dan selamanya. sampai kan malam tu aku punya cadar,selimut dan bakul baju pun dipertikaikan sebab warna hijau. sebenarnya pada aku biasa je. sebab every each of my thing mesti ada hijau walaupun 1.PELIK ke? takkan? biasalah tu penggemar tegar memang macam tu. kihkihkih :) dan pada malam tu Noorul Aisikin Binti Mohd Yatim yang keras kepala,degil,dan ego akhirnya menangis sebab terharu! T__T
serious aku terharu giler!yelah life aku sem ni sangatlah ZzZzZzZzZz..
anyway aku nak ucapkan berjuta lemon terima kasih pada semua yang wish my birthday tak kisahla dekat FB ke,dekat phone ke.,face to face ke.thanks guys!sayang korang semua kecuali sorang tu.

















mr brown&mr white :)
terima kasih for the gift!



7.00 pm. 23 August 2011.

majlis berbuka puasa lecturer dan student BM1125D di Mahana seafood restaurant.maklumlah nikan semeter terakhir berpuasa di sini, plus semua test sebelum cuti raya pun dah lepas plus lecturer sem ni semua sporting habis so ape lagikan?. makanan dia,memang best!lagi-lagi untuk seafood lover macam aku.memang kenyang :)

and now meh aku kenalkan lecturer kacak dan cantik aku :)


present to you sir insurance aku yang pakai baju merah tu dia boleh menghabiskan 1 chapter dalam masa"10" minit,sir Firdaus. Dan sir Financial Analysis sir Sayuti. teringat masa first time dia masuk kelas dengan pakai spectacles,semua duk "whoahhh" dia dan ada sorang my classmate cakap sir smak hari ni * in malay smak means hensem. :)

with miss Azila. :)
our personal financial planning lecturer.
sangat sporting dan best giler ^__^


with sir Salahudin a.k.a sir Din.
our human resource lecturer. :) dia ni suka bagi tazkirah.
calon suami mithali!


lelaki comel yang duk sebelah sir Firdaus tu sir law kitorang sem lepas.
best giler belajar dengan dia,memang tak stress sebab subjek tu stress giler!
cuba korang tengok,muka dia ada iras Harith Iskandar tak? :)




my beloved classmate. BM1125D
will be always here in my heart!
sayang korang ketat-ketat! :)

*aku nampak gelap giler sebab baru je lepas marathon petang tu ;(


9.52 pm.23 August 2011.

the one that i am waiting for,finally wish me.

"happy birthday,stay strong and good luck.happy hari raya and ampun dipinta."

ia cuma mampu buat aku tersenyum dalam tangisan. tangisan yang melenakan aku dan tak de mood nak bangun sahur walaupun lapar giler! WTH la kau sikin! grrr :(

sesungguhnya aku bukan tak nak maafkan dia,cuma aku belum mampu untuk lepaskan dia pergi dari hidup aku,walaupun dia dah bahagia dengan yang lain.


but i always pray to Allah that i may let him go and i may be happy as before and forget him like i never know him. i just need time to be strong and become stronger than before. i just need Allah,friends and family to be with me. seriously i really hope and wish i will never meet the wrong person anymore,coz i don't want to feel that feelings anymore.

* malam ni balik rumah!!!yeah! :)


1 comments:

THE LITTLE OF ME said...

cehh...byknye stiry y trkumpul erkk

owned by noorul aisikin