sikinisme: penang memories

penang memories

assalamualaikum..hai korang!alhamdulillah aku&my classmate BM1125D sampai di UITM dengan jayanya after bergembira di Penang selama 3 hari. wah! skema kan ayat?tapi honestly berjalan di bulan puasa memang sangat menguji keimanan dan kesabaran. bak kata kawan aku kalau aku kat rumah ni,dah minum air dah ni. dan aku pulak terliur tengok non muslim keluar masuk mcD. poyo je kan?macamlah malam tak boleh nak makan mcD tu? pas tu yang pergi duduk depan mcD tu siapa suruh kan? :) aku bet mesti dalam hati korang terfikir macam tu kan?

sepanjang dekat sana,kitorang ada pergi etiqa,so adalah dapat briefing sedikit pasal etiqa ni. maklumlah kitorang pergi pun atas tiket insurans,so kena lah pergi syarikat insurans ye tak? tapi seriously bila dengar incik ustaz tu bagitau gaji dia as agent insurance. i was wow!!!! serious banyak giler gaji dia! korang bayangkan dari ustaz yang dah mengajar 15 years boleh bertukar jadi agent insurance. pas tu dia bagitau gaji dia lagi..OMG
tapi ape pun high risk high return kan?

lepas tu kitorang ada pergi Batu Feringgi,Bukit Jambul&Quensbay..
memang kerja berjalan jelah sampai kaki aku nak tercabut je rasanya ^___^
owkeyla aku pun dah penat giler ni

so now lets the picture talk talk k :)




di Batu Feringgi



waktu berbuka di Bukit Jambul :)


special credit to izhar sebab tolong tangkapkan gambar buka tu :)
korang mesti wonder apesal dia comel+putih kan? cer teka kenapa?







Fun Fair Queensbay

waktu ni kat dalam "eye on Queensbay". kak fatin tak de,honestly aku gayat sebenarnya,tapi bajet berani sudah kan? dan sepanjang dekat sini,aku duk terbayang status FB someone tu
berusaha dapatkan bear untuk girlfriend dia. wah!!
kenapa tak masa dengan aku? zzzzz








ni dekat tengah jalan. :)
di tengah roundabout di hadapan Queensbay mall dan belakang tu ada pantai.
dan lelaki yang kat tepi sekali tu,sila abaikan yea?
dan kalau korang nak kata kitorang gila sebab pergi melepak dekat tengah alam tu,silakan.. sebab kitorang memang gila ;)





dan gambar yang seterusnya ni buat aku jealous tak hengat!
sampai HATI!mana ACI!aku nak JUGAK!
wuwuwuwuwu T___T



abaikan gambar ni.
how could you Bel?!


dan ini jugak!owh tangkap masa aku tak de yea?sampai hati!! T___T
p/s : L tu stands for what eh? :p





who will be the one stands with me eh?
LOL @___@


owkey sampai sini je :)
good night!

owned by noorul aisikin