sikinisme: preciouse 2 days

preciouse 2 days

assalamualaikum

hello readers!

22 July 2011.

buat kali pertamanya aku masak bubur kacang durian. :)
memang pecah rekod lah.tak pasal-pasal je abah suruh aku buat bubur kacang. macam lah dia tak tau anak dia yang sorang ni tak pernah masak bubur kacang. so ape lagi,terus je mintak tolong angah bagitau cara nak buat and luckly,JADI owkey?
terer tak?hahaha..

dan after mak balik pukul 5 tu,terus je mengadu dekat mak,yang abah suruh aku buat bubur. dan nak di jadikan cerita sebenarnya kan...

(flashback)
20 July 2011
situasi : abah balik bawak durian banyak giler
abah : sikin balik bile?
mak : esok malam
abah : lah kata balik hari ni..
mak : abah nak bubur ke?nanti aku buatkan.
abah : tak payahla,nanti sikin buat.

THE END

so i was.. owh yeke?hahaha...amende lah bapak aku ni?rindu sangat ke ape kat aku ni? tapi alhamdulillah bubur menjadi dan abah makan dengan berselera! :)
credit to angah!

23 July 2011

hari ni lah tu..sebelum gerak ke KL aku ade buat kek cokelat!tapi terlupa nak bawak..huhuhu. tapi sepanjang duk buat kek tu tak habis-habis bertekak dengan mak. bukan bertekak gaduh eh?tapi bertekak sebab pendapat lain-lain camne nak buat kek. aku ni kan kepala batu!hahaha..last-last my mother dah malas nak layan keluar lah "suka hati kaulah"
hehehehe..sorry mak! :)

walaupun cuma 2 hari, tapi aku cuba manfaat kan masa yang ada dengan sebaiknya. dan kalau ikut hati aku sedih gak,sebab tak puas duk umah.. even Mishqa my niece kalau aku hilang dari mata dia je,mesti die cari and
tanya mak ikin kat mane?
Tapi nanti kan balik lagi :) ape nak risau? 1 bulan dari sekarang je

kankankan?

dan serious aku langsung tak baca buku untuk test.memang TERBAIK kan?
assingment insurans pun tak siap lagi.
ape lah nak jadi kan? ^___^

sekian




esok nak balik KELANTAN dah. *___*
burn 2 kelas!


0 comments:

owned by noorul aisikin