sikinisme: Pada Mu.

Pada Mu.



Bismilahirrahmanirrahim

Ya Rabbul Fatihin
Tetapi Tuhanku yang Maha Pengasih
Seandainya telah kau takdirkan dia bukan milikku
Bawalah dia jauh dari pandangan ku
Luput dari ingatan ku
Dan peliharalah aku dari kecewa

Ya Rabbul Izzati
Serta Tuhanku yang Maha Mengerti
Berilah aku kekuatan melontar bayangannya ke dada langit
Hilang bersama senja nan merah
Dan gelap pekat awan
Agar aku bisa bahagia
Walaupun tanpa dirinya

Ya Rabbul Quddus
Dan Tuhanku
Biar sekuat mana aku menyintainya
Aku pohon agar Tuhanku
Melenyapkan perasaan ini
Sekiranya dia ditakdirkan bukan milikku

Ya Rahman,sesungguhnya engkau telah menunjukkan bahawa dia bukan untuk ku,
maka kau ikhlaskan lah hati ku ini

UNTUK AWAK


kau punya dia. dan aku kini tersenyum dalam tangisan yang tak pernah kau lihat sebelumnya. terima kasih atas segalanya. terima kasih atas keindahan yang pernah ku rasakan dulu. meski hati ini merelakan,tetapi masih terselit pengharapan. semoga Allah membuka pintu hati mu dan aku menemui jalan kebahagiaan ku




mood :twentysevenseventwothousandeleven

0 comments:

owned by noorul aisikin