sikinisme: my mid term break

my mid term break


assalamualaikum..

hello readers!akhirnya semalam aku sampai dengan selamatnya di KLIA pada jam 11 malam. :)

masa di Langkawi aku tak berjalan sangat pun,sebab my sis kan tengah berpantang..so i need to look after her. tapi aku gembira! :)

dapat bersama dengan orang yang kita cinta memang satu peluang
TAPI
dapat meluangkan masa dengan mereka yang menyayangi kita,itu satu anugerah.

18 July 2011
it's my niece birthday


my beloved niece Nur Dhia Qistina and her little brother Danish Hakimi
kitorang sambut dekat sini! nama tempat ni ape entah.
lupa lah :p






happy birthday yang ke 5 tahun kakak!
be a good girl k?
p/s: Dhia kidal jugak :)



20 July 2011

my Angah's birthday

kami tak sambut birthday dia sebab angah kan tengah berpantang. tapi aku and my niece buat something untuk dia :)

nak tau ape die? meh tengok kat bawah ni







jeng jeng jeng aku tolong my niece buatkan kad untuk angah. tapi terkantoi pulak salah eja birthday.. ^___^


21 July 2011
my brother in law bawak aku ke bandar kuah untuk shoppping cokelat! yeah! tu adalah benda wajib kalau pergi Langkawi. :)

dan pada jam 8.30 malam, aku dah get ready untuk bertolak ke airport.. kat sana tiba-tiba je aku jadi famous sekejap sebab mana-mana aku pergi mesti orang tanya Tuan ni sape? hahaha.. memang senyum macam kerang busuk aku sepanjang dekat airport tu. *__*

dan dengan kuasa veto yang ada ( ayat nak mencapap ) my brother in law pun teman aku berjalan sampai lah ke tangga flight. thanks bro! :) sampaikan the first "penyambut tetamu" tu tegur.. amboi siap ada bodyguard!..
nasib baik lah kau hansom.. ^___^



ha! inilah my brother in law.
tangkap curi ni.. SEGAN ramai orang *___*







THE END :)
p/s : insyaallah kalau ada kesempatan nak tulis pasal si sebalik tabir sepanjang my journey pulak! :)
i'm feel more better! :)
itulah yang aku harapkan pun. alhamdulillah.

0 comments:

owned by noorul aisikin