sikinisme: ^______^

^______^

assalamualaikum

hello readers!rindu korang sangat! :)
owkey hari ni twenty eigth seven rite?
AKU NAK BUKAK BUKU BARU! :)
yeah!!!!finally
please tepuk tangan untuk aku
so harap-harap dapatlah buat.kankankan?tak nak lah jadi macam hangat-hangat tahi ayam kan? ^___^

semalam twenty seven seven adalah hari paling menyedihkan dalam hidup aku. so harap hari ni dan seterusnya no more sadness or sorrow in my life! siapa yang nampak aku duk sebek,nangis,muka macam tak berak sebulan,TOLONG babab!!
pleasepleasepleaseplease *__*
nanti aku belanja korang aiskrim :)
hahahaha.

owkey sampai sini je
sekian


ha!!!sebelum tu. ni untuk korang semua! :)



kahkahkahkah.. siapa yang tiba-tiba tak lalu makan,maaf yea?


banyak test lagi next week plus assingment bertambah
anyway IT kena buat web.. macam mane eh?


0 comments:

owned by noorul aisikin