sikinisme: mereka

mereka



assalamualaikum


hello readers!hari rabu yang lepas without any plan,aku ter join aiman,malin&kak em ke KB..terima kasih korang :)

dorang bawak aku pergi makan dekat Restoran ulam(agaknya lah..) dekat kampung kraftangan. Restoran tu cantik sangat! dia berhadapan dengan Istana Batu yang berwarna kuning.. :) dan kat situ pun banyaklah jual hasil kraftangan,key chain yang boleh tulis nama tu pun ada. dulu masa kecik-kecik batak sangat bila nampak benda tu,tapi sekarang dah tak heran dah..hahha





ha! ni aiman..


and again,aiman lagi&kak em.


seriously,sedap giler makanan kat situ,harga dia pun murah.
i really love keli goreng tu!
p/s ; lain kali ajak lagi eh? :p


then after solat zuhur kitaorang terus pergi ke KB Mall. :D
masa tu memang banyak giler kut sale. dan aku pun dah tersangkut beli seluar jeans baru. adoi.. ;(

tapi yang bestnye dapat beli kek chocolate fudge!!
tapi yang tak best pulak tak dapat beli mp4 dan pendrive comel yang murah giler kut. T,T.
bukan tu je,headphone hijau yang besar dabak tu pun tak dapat beli.huhuhu
p/s ; tolong lah sale sampai after mid term. U,U


nilah Malin,driver for that day.
p/s : aku suka giler gambar ni :)

dan yang ini,pastinya Kak em yang sentiasa tersenyum.



dan mood aku for that day?



tersenyum
LEBAR!!

0 comments:

owned by noorul aisikin