sikinisme: my bubble dream

my bubble dream

assalamualaikum&hallooo!!!

mood : happy, semangat baru (insyaAllah)

hai hai hai hai...hari ni nak delete 2 daripada list dekat bubble dream tu.

1. new hand phone.
alhamdulillah, semalam mak belikan hand phone baru,even though it is not the latest model but, i really thankful to her. yelah at least dapat ganti my old SE pemberian angah. hajat di hati memang tak nak pun ganti fon lain,tapi fon tu dah rosak. sori angah! kita tak jaga elok-elok. :(
actually mak belikan tu sebab dia tak nak aku jealous dia belikan motor for my adik.. ecehh.. tak jealous pun.relax saje.. tapi bagus juga mak belikan fon baru,sebab kalau nak tunggu aku beli fon with my own money? lambat lagi.. as long fon tu boleh buat call&hantar messages&aku boleh dengar lagu.. okey saje.. bila dah tukar fon baru, semua message tentang dia,notes pernah dia tulis dulu pun dah tak da. do you think i should start make a step? kalau azi dengar ni,mesti dia cakap,

sikin ni.asyik cakap macam tu je,tapi tak buat pun.


ekekeke.. so the second thing yang nak di delete is

2. to be love again by him.
aku tau benda tu mustahil, tapi still nak berangan. tulah aku,kalau korang nak tau. suka berangan&akan tetap mengharap walaupun benda tu mustahil. ;) hopefully aku kuat. seriously dah penat. penat sangat&sangat gila penat.menangis untuk orang yang tak patut kita tangisi kan? lagipun kan,dah berapa hari dia tak response my message. dia nak aku lupakan dia i know.


chaiyok2 sikin!!!
=)

0 comments:

owned by noorul aisikin