sikinisme: feeling

feeling


assalamualaikum&halloo!!!


haihaihai guys.. korang sihat? actually agak happy sebab esok nak pergi tengok kongsi with imelda. my bestie since primary school. tapi there is sadness.. sebab aku harapkan dia akan dapat ikut,tapi? dia pergi shah alam esok. hantar lense kamera. hurm.. frustlah!!! aku dah lama tak jumpa dia. tau tak rindu?bila ada cinta lagi,macam tulah. mak pun mesti pelik cuti sem kali ni tak keluar lagi dengan dia. dah tu mak tak tau aku dah putus dengan dia. almaklumlah still mengharap yang dia akan datang balik dekat kita kan?so tak nak bagitau dekat mak. bila fikir balik,hari ini dah 11 mei,tak ada apa pun yang berubah,hati aku kuat cakap SDC tu akan fails. kalau fails maknanya need to stop about him kan?bila jadi macam ni,buat aku teringat date kami dan buat aku rindu Putrajaya.. rasa nak nangis lak pulak!! wargh!!! T_T





bilalah nak jadi kuat ni kan? :(

okey..sampai sini saje..









0 comments:

owned by noorul aisikin