sikinisme: UNTUK AWAK

UNTUK AWAK

assalamualaikum&halloo..

untuk awak.
mohd firdaus bin yunus aka mecik.
actually untuk mecik,terima kasih jadi pendengar dan pemberi nasihat yang baik kepada sikin. mecik tempat sikin cerita all my sadness,my happiness,my frustration, my stress.
terima kasih jadi kawan dan sahabat terbaik untuk sikin, dari dulu sampai sekarang.
sikin ingat masa sikin awal2 clash dulu, mecik cakap

klu rasa nak berjaya pandangla kedepan,kalau rasa nak jatuh tergolek dan sakit lagi teruk, ratapilah kesedihan yang tak sudah.

mecik tau tak ayat tu sangat memberi kesan dalam hidup sikin?walaupun still sedih dengan apa yang berlaku, at least dah dapat hadapinya.thanks juga sebab bagi advice untuk jawab law. sikin takut sangat dengan law sekarang ni mecik. takut sangat. bebetul rasa nak nangis. tapi tak kan nak ganggu mecik,mesti mecik pun tengah bz dengan final kan?sikin nak sangat tepon mecik,lepas tu nangis puas2, lepas tu cerita puas2,lepas tu nak dengar puas2 nasihat mecik.tapi,mecik bz.so ni je tempat sikin mengadu.


untuk awak.
awak orang pertama yang saya cari bila saya sedih, tapi awak tak layan. bila saya gembira, tapi awak tak layan, bila saya stress, tapi awak tak layan. tapi saya tetap akan cari awak dulu,walau saya tau awak tak kan layan.kadang2 rasa bodoh sangat sebab mengharap awak akan layan saya macam dulu. awak tau saya still sayangkan awak,awak tau saya selalu rindukan awak. tapi awak tak pernah kisah. saya tak tau nape saya still nak mengharap pada awak.awak selalu cakap awak selalu ada,tapi sebenarnya,tak pun..tapi awak tetap orang yang saya sayang dari dulu sampai sekarang.



kepada awak yang sangat penting dalam hidup saya,terima kasih being part of my life. awak berdua mendewasakan saya dalam berfikir.menyedarkan saya dalam buat keputusan.
saya doakan kebahagiaan awak. good luck untuk final.



sangat stressed

0 comments:

owned by noorul aisikin