sikinisme: MAYBE I'LL REGRET

MAYBE I'LL REGRET

assalaualaikum&haloo..

hari ni sangat tension&rasa nak tido sepanjang masa.. rasa takut sangat bila tengok buku law yang banyak gila section&cases yang perlu dihafal dalam masa seminggu.tak de jalan short cut ke? disebabkan terlalu tension&actually sangat frust, aku berjaya buat sesuatu yang selama ni aku takut sangat nak buat. cuba teka aku buat apa? hehehe..aku dah delete gambar dia from my dear lappy&yang paling aku tak percaya sangat aku boleh buat benda ni,aku dah block dia dari FB aku. eleh..bukan effect kat dia pun..ada dia kisah? mungkin aku akan menyesal sebab tak dapat follow&tau pasal dia lagi. tapi terlalu kecewa&aku tak rasa nak mengharap lagi.(agaknyalah..tertakluk pada terma&syarat)hehehe. gambar dia dalam fon pun aku dah buang,all the messages.. harap-harap aku kuat... =)


sampai sini saje ;p

wish me luck k?

aku pun doakan korang semua!!!

1 comments:

Che Cha said...

:D hehe kuatkan smgt...jangan kecewa dengan dunia dan insan2 dalamnya. =D kuatkan smgt okay!

owned by noorul aisikin