sikinisme: there is a relieved,there is a worries

there is a relieved,there is a worries

assalamualaikum&haloo!!

hari ini rasa lega sikit,akhirnya note untuk eco mal dah siap. so maknanya tinggal nak menghafal je lagi. the other subject pun macam tu gak. tapi as usual, law 251.. hurm.. start malam ni nak menghafal dah.. baru nak start?lambat kan? tapi nak buat macam mana,aku tak tau the way untuk menghafal all the section.. bahasa kalau senang tak pelah..tapi tak pe,nak tak nak,kena buat juga kan? aku tak nak fail.. kalau boleh nk paling kurang dapat B. bukan daydreaming eh?tapi i'll try my best. it is a promise.

however...nak masuk mood sedih ni...

1. risau gila dengan final sem ni.sebenarnya still mengaharap miracle tiba2 jadual exam bertukar! paper BO&Buss.com tukar jadi 29hb ke,bukan hari yang sama ke.. boleh tak??unfortunately.CANNOT!!

2. ada sesuatu yang menyesakkan ruang pernafasan aku. i miss him so&damn much! dah 2 bulan kan? tapi i still can't.

3. bad news from home. tapi aku tak kisah sangat pun,cuma entahla..agak menyesakkan kepala,sejak bila ntah aku pikir pasal orang ni pun aku tak tau.masa awal sem,i got news that my third sis will be div***,but alhamdulillah tak jadi. but rightos? i got news my fifth sis in process .... hurm.. i know Allah tau setiap apa yang Dia lakukan. aku tau mesti ada hikmah rite? tapi div*** at the young age? i pray for her happiness. i love you sis! jaga diri.

*just got message from my friends,her nephew just passed away at the age of 5,suffered cancer,pray for him.
so hargailah hidup ni k?

jumpa lagi nanti.. :)

0 comments:

owned by noorul aisikin