sikinisme: begitu caranya.

begitu caranya.

Assalamualaikum&haloo.

tadi after kelas terakhir bagi semester ni,aku pergi library, kebetulan azi pun free,so aku pergi dengan dia. masa dekat library,kami tengah syok buat note eco mal, tiba2 aku dengar ada lagu.
library pasang lagu?for what?bukan ke library patut sunyi sepi?ada apa2 ke?

rupa2nya...azi pun cakapla

kin,library dah nak halau tu..

aku : eh? pasang lagu?

hahaha..betapa jakunnya aku tadi,okey bukan sebab aku tak pernah lepak library okey? but tadi adalah kali pertama aku lepak library sampai masa dia nak tutup.sangat kelakar lah. tapi bagus gak kan cara dia?kreatif..hehehe..tapi kalau aku baik buat announcement je.. ye dak? sebab kalau aku lagi suka belajar sambil dengar lagu,lagu best pulak tu..lagilah layan...
tadi juga dapatla dengar lagu uitm versi lama,dah lama tak dengar,since akak aku grade dulu.. =)

so for information untuk orang yang macam aku ni.
kalau hari khamis&jumaat library buka sampai 4.30 petang saje yea?



okey sampai sini saje.. :)

sangat mengharap&akan terus mengharap.. ;)

0 comments:

owned by noorul aisikin