sikinisme: starting point!

starting point!

assalamualaikum & hallooooo!!!


hari rasa happy SANGAT!!!sebab all the quizes&
test dah habis. alhamdulillah. tadi last test,which is Banking Operation. tapi nak tau tak? open book!!hahaha..memang patut pun sebab minggu ni sangat,gila, super duper busy& struggle untuk mock meeting yang habis semalam. mock meeting semalam pun alhamdulillah dapat dijalankan dengan baik sekali walaupun nervous bercampur sakit perut, tak pasal2 terkeluar "hari ini"..so that disebabkan semua quiz& test dah habis aku dah tak da lagi sebab untuk cakap. "huh! mane ade masa nak study,kalau duk sibuk siapkan assingment& other thing " betul tak? so minggu ni dah tekad untuk start buat short note untuk all the subject. tulah kan? setiap yang berlaku,ada hikmahnya. macam trip eco mal yang aku patut pergi hari ni,tapi tak dapat nak pergi sebab bas dah habis.aku dapat gunakan masa ni untuk siapkan assingment eco mal yang lagi sikit tu,dapat buat note BO yang selalu di anak tirikan. dapat tengok eco mal yang tak pernah di usik tu.
"Allah lebih tau bagi setiap apa yang Dia lakukan".. :)



kata2 hikmah pada hari ini :)
*sesungguhnya hati ku ini,jiwa ku ini,hanya untuk Dia,
mati ku,hidup ku,semua dengan kehendaknYa,
segalanya ku serahkan padaNya,aku redha dan pasrah dalam hadapi hidup ini,
kerna aku tahu pasti ada hikmah&kegembiraan selepas semua ini.
keep patient.

0 comments:

owned by noorul aisikin