sikinisme: alahai mock meeting!!

alahai mock meeting!!

hallo all!!
hari ni aku agak frust juga sebab mock meeting tak dapat nak buat,sebab ada masalah sedikit. tapi kita hanya mampu merancang tapi Allah yang decide semuanya kan? so just redha,even pada mulanya agak terkilan. ALLAH lebih tau pada setiap apa yang Dia usahakan. betul tak?
so actually agak frust sebab kami seboleh-bolehnya ingin cepat habis so after this kami dah ada masa untuk focus final&the other test. test banking operation pun akan menyusul on this Wednesday&kalau ikut jadual, our mock meeting will be at Wednesday too!& if my dear sir Ferrari nak suruh submit our ass,it will be on Wednesday too. hurm..its tooooooo tired rite? so kat bawah ni ada a few gambar tadi masa sepatutnya kami ada mock meeting


tengok tu!!our preparation.siap ada teh&kek,tapi bak kata orang tu, 'eee..membazir'


biela & nor sibuk duk hafal skrip


muka biela bila dapat tau...

anyway dari mula lagi rasa macam hari ni mock meeting akan ada masalah, bila monitor tak boleh buka.so ofcoursela kami agak stress& tension.so hopefully rabu nanti everything going smoothly. Amin.



*kami bukan ingin bermasam muka dan marah mahupun membenci, tapi cuma satu perkataan yang kami mahukan, which is 'MAAF'.
but as usual, i just being a middle person but not lalang k?



0 comments:

owned by noorul aisikin