sikinisme: pengakuan berani

pengakuan berani

final tinggal tak sampai sebulan je lagi. so aku ada nak buat pengakuan sikit hari ni :)

study
seriously aku tak tau sama ada aku boleh perform atau tak semester ni.
1. semua subjek membaca
2. semua kena buat esei panjang lebar
3. semua markah untuk 1 jawapan je dah 20 ke atas
selama ni kalau subjek membaca je mesti dapat B+.tak pernah lagi dapat A- apa ntah lagi A.dari part 1 sampai part 3. dari management,marketing,kefahaman islam&the rest.tapi for all those subject aku tak takut sangat sebab markah tak dalah banyak sangat. macam law sem ni 1 soalan 50-100 markah. yaAllah..macam mana nak jawab? test masa tu yang boleh tengok buku pun cuma dapat 7.5/10. apa ntah lagi nanti masa final? Mak,kalau kita tak boleh buat sem ni. mintak maaf sangat2 eh? tapi i'll try my best! it is a promise.

this is how i look like when i stress!!



friendship
masa awal semester masa tu ada berlaku konflik sedikit antara kami. tapi alhamdulillah,it's getting better. betul apa orang cakap bergaduh akan mengeratkan lagi hubungan seseorang itu. memang kadang-kadang agak geram dengan perangai diorang terutamanya mek nor,tapi itu yang buat aku tergelak bila ingat balik. kami ada 6 orang,jadi masing-masing ada kelemahan&kelebihan. dan dari kelemahan&kelebihan itulah yang melengkapkan kami semua. good luck untuk final nanti!!!sayang korang sangat

i love this picture



love
akhirnya aku berjaya kurangkan perasaan sedih tu. alhamdulillah.dah 1 bulan lebih kan? itu yang aku harap selama ni. tapi cuma 1 je, aku tak mampu lagi nak hilangkan perasaan tu pada dia.dear awak, saya still sayangkan awak sama macam dulu. tapi saya tak berharap untuk awak datang balik dalam hidup saya,sebab itu 1 yang mustahil. saya sentiasa doakan yang terbaik untuk awak.


*sori tak de gambar untuk love. his not mine anymore.



jumpa lagi!! (=
wish me luck 4 upcoming final






0 comments:

owned by noorul aisikin