sikinisme: GOAL

GOAL

there are 3 goals i wanna score.which are :

LOVE
every on my pray.i' ll ask Allah permudahkan aku untuk lupakan dia ASAP.dan aku berharap sangat dapat cepat berhenti dari terus cintakan dia&berharap dia akan datang balik dalam hidup AKu.lagipun kan, aku dah agak berjaya sedikit tau cure my sadness right now?bagus tak? atleast bila tengok gambar dia@read everything bout him,tak dalah nak meleleh air mata..syabas beteh!! hip hip hip!!! anyway his present tu? macam mana eh?rasa nak bagi to my lil.bro r.hehehe nasib baik beli wallet je kan? (=

STUDY
it is the my priority right now?hahaha..baru lah nak cakap priority? final is really just around the corner!!whoah!!! semalam masa pergi kelas LAW, sir. bagi kata-kata perangsang to us. alhamdulillah.. ada kesedaran sikit.hehehe.anyway i really hope dapat buat yang terbaik final nanti. really hope tak ada c+, c @ even c-. semangat belajar dah datang ni..YES YES YES!!! wish me luck,esok ada quiz eco mal,sebab my proposal going to terengganu TIADA JAWAPAN!! GRRR

MANUSIA
ofcourse aku berharap untuk jadi yang lebih baik,dari sebelum-sebelumnya. bak kata sir Rizal, ambil yang negatif itu untuk sesuatu yang positive. so nilah masanya untuk bermuhasabah diri untuk jadi sahabat,anak&hamba yang lebih baik. ye tak ? (=


* my wish for long term period
i wish Allah will close my heart until i meet the only and the right one for me.
i dont want to hurt again. just that.
tapi aku sendiri tak tau whether aku kuat ke tak untuk hadapi benda ni.takut nanti dah recover from pain,then nanti dok glenya nak suka orang tu la.orang nila.. Haish!!

0 comments:

owned by noorul aisikin