sikinisme: FREAKING OUT

FREAKING OUT

Hari ni dah 21 March. final start 20 April.so i just have 1 month left. even kelas pun tinggal 3 minggu je lagi.tapi still banyak lagi test&quiz.

test,quiz&oral mandarin
test banking operation
meeting for buss.com
test&quiz eco mal
test law

assingment pulak banyak lagi xhantar&tunggu tarikh untuk dihantar.

assingment eco mal
meeting buss com
past year eco mal
past year law

agak pack&tension kan?aku harap dapat buat all those thing dengan sebaiknya.sebab? i'm not very sure i can do well in my final. i'm not that type yang suka menghafal.seriously,aku paling xsuka menghafal. tapi nak buat macam mana,semester ni semua subjek kena membaca.STRESSLAH!!
sem ni terlalu stress!!with study,lepas tu break up lagi. nasib baik still ada sisa2 kekuatan ni untuk teruskan hidup kat sini.

antara subjek yang buat aku sangat tension this sem :
law
dear law,tolonglah masuk dalam otak aku ni dengan sebaik2nya.aku xtau nak menghafal macam mana lagi.please law. aku xnak dapat c+,kalau aku dapat c+ habislah jatuh pointer aku sem ni.please law,jangan buli saya!saya harap sangat buat final ni dengan jayanya.

eco mal
eco,kenapa susah sangat nak cari jawapan dalam soalan tutorial&even past year?kenapa kena cari dekat internet?xkanlah nanti masa final aku nak kena bawa laptop&broadband untuk cari jawapan for all those question?tolongla kesian dekat saya! saya xnak dapat c+. atleast B-.


dear banking operation&buss. com. aku dah cuba sedaya upaya for all those assingment&test that u give. so please aku harap i'll do a good job in final nanti.

ya Allah,hilangkanlah dia dari fikiran aku,coz i know i'm unwanted anymore. -_-

0 comments:

owned by noorul aisikin