sikinisme: BUDAK GEMOK!!

BUDAK GEMOK!!

IT'S BEEN A MONTH. aku pun dah mula terima hakikat yang kami dah xde pape,even kadang2 memang rindu dia sangat2.tapi honestly, i still love him like before.even though aku tau i'm nobody in his heart anymore.
dahla.just forget the past.insyaAllah.. final pun kurang sebulan je lagi. so i need to prepare. wish me luck k?
dalam masa sebulan ni berat aku turun.aku pun xtau macam mana boleh turun,maybe sebab aku xberapa nak selera sangat kut kebelakangan ni. my latest weigh is 45 kg. kalau turun lagi 1 kg, jadi macam berat asal sebelum masuk sini. tiba2 bila tengok all those picture masa gemuk,which is masa berat antara 47-50 kg,rasa rindu lak kat chubby tu.geram kat pipi dia!!nak happy macam dulu2 balik!pas tu boleh gemuk macam dulu2 balik..hahha.xnakla..main2 je..tapi honestly,memang sangat rindu dengan that chubby girl.pipi tembam,badan berisi.. I MISS U LA BUDAK GEMOK!!

0 comments:

owned by noorul aisikin