sikinisme: ini cerita aku

ini cerita aku

bismillahirrahmanirrahim..


assalamualaikum :) hai!,it's been a long - long - long - long time right?really miss this blog buruk actually. but what to do,sangat busy..btw selamat menyambut tahun Baru islam :)

alhamdulillah presentation 1 bel,test 1 QMT and test 1 IB dah settle. :) and next week ada presentation and test 1 PP.. semoga segalanya berjalan dengan lancar.amin! 

end of this Month nak balik rumah!yeah!since on4th 12 i have convocation so dapatla balik ke rumah dan menghirup udara rumah lagi :) 

masa cuti mid sem masa tu,sebenarnya banyak yg aku buat,hanging around with Fatin,ami and ejal. dan of course attending my bestie weed. congrats Esreefa!may Allah bless your marriage. wah!macam tak percaya my friend dah kawin. tetiba pulak tersa diri ni dah tua. :')

dah 2 bulan lebih dekat sini,then aku baru perasan yg aku still tak kenalkan my close friend here kan? sangat kejam.ahahaha :p

so today,aku nak "muntahkan" segala picture sepanjang perkahwinan es and also gambar2 my close friend here :) 

let's check it out!

es weeding :')
 

me and es :)
 




my close friend here :')


these girl are my close friend here :) aini and su were Machang's too. but they are Business students and seriously i never met them before and the "lucu" part  aini is adik kak aini. and aku tau tu pun bila dah 2 minggu kenal dia. maklumlah awal2 kenal mmg pemalu kan? :p and masa awal2 dulu kalau kawan2 Machang msg je,the first question mesti tanya cikin kawan dengan adik kak aini eh?haha :') never mind. and si tudung merah tu cik effa,aku suka panggil dia mami jarum since she came from Penang,and we've been friend bila waktu kelas geography she sit beside me and my first impression is " ramahnye mak cik ni?" :p




and lastly for my dear bestie azi and dena. i can't wait to see both of u on 29th nanti :') sgt rindu kamu berdua :') may Allah will protect both of u always 






and for my click :') i wish all of u may b success in everything u do.do take care urself :') 





 
 

0 comments:

owned by noorul aisikin