sikinisme: A Month

A Month

assalamualaikum.

alhamdulillah akhirnya lepas sebulan,dapat jugak aku update blog ni. dan alhamdulillah jugak dah sebulan  aku  kerja kat kedai kek tu.. it's fun tau tak?sekarang tengah belajar untuk tulis atas kek.wuwuwuwu korang tau tak susah??dahla tulisan aku ni buruk sangat. tapi bak kata kak yana,usaha tangga kejayaan. :)) kat sana there are 2 Malay and 3 Chinese. tapi dalam ramai-ramai cina dekat situ,aku paling rapat dengan kak yana of course and yi zhen. yi zhen tu perangai dia lebih kurang aku jugak,tapi dia part time and baru form 3. jadi lepas habis sekolah,dia akan datang kerja.see?itulah budak cina. even shi Hui pun masih lagi form 6,dan sangat seronok tengok dia buat revision dekat kedai. macam sweet sangat kot.. teringat masa  zaman belajar dulu.hewhewhew :)

okeyla sampai sini je :)) need to mandi and isyak pun tak done lagi.. good night peeps!! doakan aku eh? :))

0 comments:

owned by noorul aisikin