sikinisme: Terima Kasih

Terima Kasih


1. MUET

alhamdulillah,semalam result MUET keluar and syukur sangat dengan keputusannya,tapi as i thought markah reading and writing agak teruk sebab aku sendiri pun tak tau apa yang aku tulis plus dengan kelam kabut lagi. but thanks to jaha sebab bagitau yang aku ada tertinggal 1 soalan untuk reading  MUET masa tu. :) 



2. result final

again syukur sangat sebab akhirnya i am officially ended my diploma. congrats to my friends. all of my friend dapat DL senester ni. alhamdulillah. :)) i am happy for them. and special congrats to ayu because got 4 flat and lila because u were finally got DL dear!! i told u before kan?  :) even though aku frust dengan operations management,but however i am super happy because my GPA sangat baik berbanding semester lepas. :) thanks Allah. terima kasih Allah sebab akhirnya aku belajar menjadi seorang yang sangat positif dan tidak lagi menyalahkan takdir MU. amin. lagipun aku percaya dan yakin rezeki Allah ada di mana2 je.



3. got a job

tadi selepas check my result,i have an interview at MCS college,alhamdulillah i got the job :) aku anggap ini sebagai pengalaman pertama aku dalam bidang pekerjaan dan sungguh walaupun aku agak takut dengan pekerjaan ini,sebab aku perlu sentiasa yakin untuk berhadapan dengan orang dan belajar untuk meyakinkan orang. tapi aku anggap ini sebagai permulaan. sebagai student lepasan diploma in Banking aku sedar soft skill adalah benda yang paling penting. :) 


Terima kasih Allah. :)) terima kasih atas segala yang KAU berikan kepada ku,segala dugaan yang KAU berikan sangat mematangkan aku.sungguh. i am no longer Noorul Aisikin yang berfikiran negatif dan cepat bersedih atas sesuatu perkara yang berlaku. as i always keep in my heart berterima kasih pada orang yang menyakiti mu kerana dia yang menjadikan mu kuat. 

sekian
assalamualaikum. 

0 comments:

owned by noorul aisikin