sikinisme: terakhir kali

terakhir kali

assalamualaikum

hai peeps!alhamdulillah finally at rumah manis rumah! :)) heaven sangat bila sampai rumah,dapat makan FREE of course.heeee :p billions of thanks to my dear sister and brother in law sebab sudi pick me di Kelantan. thanks both of u :)) 

hari Sabtu yang lepas, yes hari terakhir aku bersama my friends. dear, i am already miss all of u. really miss u. dan selepas tamatnya paper terakhir kami which is investment. ameer terus je gather kitorang untuk sesi sign di atas baju dia. luculah dia tu.. teringat macam masa zaman habis SPM dulu. but before semua orang keluar dewan,aku,sherry,ameer,jaha&kamarul keluar awal then sempatlah buat flash back masa awal-awal part 1 dulu. :)) then tetiba Kamarul bagi idea,untuk tukar matrix card. tapi yang lain just said woah!!tak nak!! sebab?sebab ,masa part 1 semua muka skema kut. dan aku?waktu tu dengan spectacles putih lagi. MALU.

selepas sign kami pun tangkap gambar for the last time dan biasalah,since  hari tu adalah the last day,mestilah dari hilai tawa bertukar menjadi tangis hiba. dan tanpa aku sedar,aku pun menangis juga. kalau di ikutkan hati,mahu saja aku meluahkan segala yang terbuku. tapi tak tahu kenapa, i may control it :)) alhamdulillah. maknanya aku makin tough kan?yeahhh happy for me.

for my dear friends from bottom in my heart, sangat-sangat minta maaf for everything i've done. segala terkasar bahasa dan perbuatan. please jangan ambil hati yea??? aku doakan kita semua dapat grad sama-sama nanti and insyaAllah dapat jumpa lagi di masa lain.

for bel,sherry,Kamarul,ameer,Izhar thanks for cheer up my last week at Kelantan. sangat-sangat terima kasih. aku doakan kamu semua berjaya dunia akhirat. :)) thanks sebab sudi belajar invest dengan aku and ameer sorry kalau aku ajar kau kasar sangat or suka membebel. but best of luck to u :))

for my dalila,azi,dena dan ayu. thanks for be there for me. :)) really love all of u. semoga usaha kita semester ni berbaloi dan di berkati Allah. amin

Ya Allah,terima kasih kerana kirimkan aku sahabat yang baik, precious 3 years. sangat - sangat bermakna dalam hidup dan sangat mengajar aku untuk menjadi lebih dewasa. terima Kasih Allah. :))


our last day studying together :))


 bel


 ameer


 sherry


 sherry&ameer


izhar&Kamarul

 

meeeeee :))


sekian selamat malam

0 comments:

owned by noorul aisikin