sikinisme: inside

inside

assalamualaikum

Khamis sudah hampir menutup tirainya. cuma tinggal lagi 2 hari sahaja lagi untuk aku menutup kamus diploma aku. this Saturday. tapi currently hati aku rasa tak tenang,sedih mungkin. and seperti jari jemari ini menggigil sedikit. kenapa? cuma satu sebabnya. DIA. aku tak tau sampai bila or bila semua ini akan berakhir. setiap kali melihat namanya, hati aku menjadi tak tenang.aku benci perasaan ini. luaran aku nampak seperti kuat,tapi dalam?kenapalah lemah sangat? ingat tak penat ke? ingat aku nak ke macam ni? no i don't want!tapi how?i am trying,tapi sampai bila?aku berusaha untuk melepaskan kesedihan ini,kekecewaan ini.tapi apa hasilnya?aku masih lagi di sini.subhanallah..tolonglah hati jangan lemah sangat. sesungguhnya aku tak mahu ia mengganggu fokus aku. tolonglah the killer one will be on this Saturday and i really wish i can do the best for this 4 credit hours subject.





"You ignore me, but I like you. You don't do anything, but I fell in love with you. I miss you, though I know you don't ever think about me."

0 comments:

owned by noorul aisikin