sikinisme: week 13

week 13

assalamualaikum.

alhamdulillah habis dah minggu ke 13. serius rasa cuak, takut,sedih semua ada. tadi pagi baru je selesai test 2 investment. rasa nak menangis je rasanya bila jawab soalan tu. lagi-lagi bond. natang apa pun aku tak tau. serius mesti fail. urgh!! dan disebabkan stress sangat dengan test invest, giler tekad aku ponteng kelas OM petang tu. hehehe. teruk betul.

alhamdulillah jugak sebab test speaking.presentation selling,assingment semua dah selesai. so sangat relieved.

minggu ni memang pecah rekod, tido paling awal pukul 2 pagi. serius semester 6 ni paling memenatkan. even hari Rabu masa tu aku tak tido pun. i don't know why. hati tak tenang maybe. tapi kan bila aku fikir balik masa part 1, aku tak boleh langsung tido lewat,paling lewat pukul 12 tgh malam. kalau aku tido lewat lagi, esok paginya mesti got migrain. but now?tak tido pun relax je.

hari Rabu masa tu dah dapat markah test 1 Selling.alhamdulillah almost full mark. :) sebenarnya nilah kali pertama i got high marks in reading subject. alhamdulillah. :) thanks sir. i hate that subject but i love the sir.

esok pagi aku ada modul kerjaya.dari 8.00 pagi, sampai 6.00 petang. serius lama kan?lusa pulak ada picnic dengan classmate. tapi currently sangat berbelahbahagi. i know mak tak pernah larang aku buat apa pun tapi dia selalu suruh aku fikir banyak kali sebelum buat apa pun. serius aku tak tau.

okeylah sampai sini je.good night people :)


0 comments:

owned by noorul aisikin