sikinisme: untuk awak

untuk awak



hai guys.sorry post hari ni luahan perasaan untuk someone out there. so u can click 'X' above :) i don't mind

dear awak,saya jumpa ni dekat inbox saya. saya harap bukan untuk sakitkan hati saya.

saya tak tau, mula-mula kawan awak add my facebook,later awak pulak add my friend punya facebook. then kawan awak follow my blog, dan sekarang.. saya tak kisah dengan apa yang awak buat,tapi saya curious kenapa awak buat macam ni. and again please saya harap bukan untuk sakiti saya.

awak, seriously u have everything u need and want for in this world, and i have nothing. awak ada dia,dan saya kehilangan dia.

kalau awak risau tentang hubungan awak dan dia,then just jaga dia dengan sebaik-baiknya. saya tak ganggu awak,dia ataupun hubungan kamu berdua. segalanya i just turn to Allah. sebab Allah yang tentukan segalanya dalam hidup kita semua.

saya sedang belajar untuk pasrah, cukuplah segalanya yang sudah berlaku.nak dekat setahun pun. it's really hurt me. kalau nak datang dalam hidup saya,lebih baik datang secara baik and please stop being my stalker. ia sangat lucu. cause i really have nothing untuk awak tau.


sekian assalamualaikum.




sincere
noorul aisikin


0 comments:

owned by noorul aisikin