sikinisme: it's all about semalam

it's all about semalam


assalamualaikum.

hai guys!currently sangat sedih,sepatutnya sekarang ni dah dekat Jeli dah untuk kem kepimpinan mahasiswa :( . tapi aku ditinggalkan bas tadi. manalah aku tau,kata kumpul pukul 6, yang bas tu bertolak pukul 5.30 tu kenapa?grrr. so disebabkan tengah free sekarang ni aku nak cerita pasal semalam. yes pasal semalam. semalam terlalu banyak benda berlaku,sedih gembira,terkejut. COMPLETE.

semalam,finally one of my friend luahkan perasaan dia. sebenarnya sangat terkejut,yelah after i done my maghrib,tiba-tiba dia duduk sebelah aku then throw out everything. but as usual, aku cool je, just dengar sampai dia habis cakap,then aku respond. it is the best method kan? buat apa nak gaduh-gaduh kalau kita boleh selesaikan segalanya dengan cara yang lagi mudah, lagipun aku lagi suka orang yang berterus terang rather than orang yang bercakap belakang. KAN?

semalam jugak aku dapat gift dari Korea, from my best friend dena. thanks dear! sangat suka dan serious suka giler!


she gave this to me.. even though it just a socks, but never mind. yang penting it's 2PM. dan dena kata tu gambar Taek Yong. tapi tak taulah betul ke tak,sebab aku pun tak sempat nak google lagi nama tu. mula-mula i thought she just bagi brochure. hehehe..jahat kan?tapi bila bukak brochure tu,terus je buat aku menjerit giler-giler and serius rasa nak hug dia,tapi masa tu dia tengah buat kerja,so tak boleh nak ganggu. she knows that i am hottest and sangat minat pada Taek, walaupun tau dia tu gelenya. nak buat macam mana, aku suka tengok dia senyum. sama macam yong Hwa Cn Blue jugak. :) bila pakai socks tu kan,serius teringat cerita secret garden. siapa yang tengok cerita tu mesti akan faham :) anyway for my dear dena,thanks a lot dear! i really appreciate it.

dan semalam, after a few Month, again aku menangis sebab dia. i hope this is will be the last- last - last - last time. bila dah dapat tau perkara sebenar, what i can say is Allah selalu lindungi aku,cuma aku je yang tak nampak. aku cuma fikir keburukan,kesedihan dan kesakitan bagi setiap yang berlaku. tapi again Allah shows me what i am really looking for. maafkan dia atau membenci dia? how come kita nak membenci orang yang pernah being part of our life kan? tapi it's not easy to forgive someone that hurt us kan?somehow somewhere somewhat i just turns to Allah. He knows the best. the time will come at the right moment.insyaAllah. untuk awak, you are welcome into my life. :)

okey done for today :) really have a lots of things need to do. assingment,presentation, quizzes and test dah say hye-hye to me. weekend ni pulak insyaAllah akan ke KL untuk trip selling dan invest. penat kan?

okey daaaaa readers!may Allah bless u always :)

0 comments:

owned by noorul aisikin