sikinisme: random for the first post

random for the first post





assalamualaikum

hai dears...macam tak percaya je ni baru post pertama aku untuk tahun ni. :D yelah,kalau dulu tiap-tiap hari nak update blog. tapi sekarang, entahla.. seems like dah hilang mood untuk bercerita. aku pun tak tau kenapa. -__-


"people change without their notice"


betul ke ayat tu?hehehe aku pun tak tau. tapi aku rasa sekarang ni, aku dah jarang sikit bukak lappy. dah tak macam dulu. kalau dulu bangun je,bukak lappy dan biar je sampai malam nak tido baru tutup. tapi sekarang bukak bila makan dan nak tengok running man je. kalau malam, aku lebih habiskan masa with my books and komik lawak kampus. maybe sebab after mid term ni akan ada banyak test tu yang aku jadi rajin sikit kut kan? test selling sampai bab 7. test OM sampai bab 6. belum lagi ENT dan investment. lagipun aku sedar yang bila bab membaca je, i need some extra effort. orang suka cakap rajinnyela buat note. tapi diorang tak tau i really need to do it. aku bukan jenis yang boleh baca through the book.setiap orang ada kekurangan kan? -__- so thanks giler dekat ayu sebab bagi pinjam note selling dia dekat aku. rasa heaven je bila baca dan salin. :)

semester ni ayu dan lila banyak tolong aku,lagi-lagi investment. sebab kami dapat lecturer yang sama,so kalau tak faham pape,tanya diorang je. tak pun tengok terus jawapan diorang.muahaha. kadang-kadang siap bawak terus buku invest ayu pergi kelas. kehkehkeh. baik giler kan aku?. -__- cuma sem ni tak banyak masa dengan azi,sebab she so,super busy. lagi-lagi sem ni kami tak sekelas. so dah jarang dapat bercakap. bila malam pun kalau aku dah start buat note or tengok running man,memang aku tak kan layan sesiapa pun kat bilik tu,walaupun kadang-kadang aku dengar. kejam kan? hehehe.tapi tulah perangai yang memang zzzzzz...

kalau korang tengok bubble dreams aku tu, cuma tinggal be tough forget him dan consistence in 3 pointer kan? sebab yang mp4 dan camera tu aku dah eliminate dari list. alhamdulillah. semester ni ada duit simpan lebih sikit. maklumlah orang single kan? so duit saving banyak lebih.muahaha. :) plus balik cuti masa tu my sis and brother in law bagi duit. so lagilah giler membazir aku. beli go to lah,beli go ni lah. buruk perangai.even sekarang ni dalam tangan tinggal duit mak bagi je. aigooo. kalau mak tau mesti kena bebel. -__- tapi yang tinggal tu lah yang paling penting. yang tak mampu di beli dengan wang ringgit sebab sangat berharga. insyaAllah 3 bulan je lagi untuk finish my diploma,so hopefully my bubble dream tu akan tercapai. cuma yang 1 tu je. aku sendiri tak tau bila akan tercapai. hmmmm.






these 2 items aku beli lepas along bagi duit masa mid term. :D
hopefully kasut tu bolehla tahan -__-


okey sekian lots of love take care :)


anyway i am still looking for lawak kampus yang special tu. kat sini tak jumpa lah. :( so hopefully trip selling tu jadi,so bolehla cari komik tu dekat KL nanti. muahaha.




0 comments:

owned by noorul aisikin