sikinisme: thanks 2011.

thanks 2011.



assalamualaikum.

hari ni adalah hari terakhir untuk 2011. alhamdulillah.dear 2011 u brings a lot of memories to me. segala kesakitan dan kesedihan yang aku hadapi betul-betul memberi kekuatan untuk aku jadi the new Noorul Aisikin. i am tougher than before dan yang penting dah tak ikut emosi macam dulu. alhamdulillah. kini aku sudah mampu menggantikan tangisan dengan senyuman. so special thanks to someone that hurt me. :D

"kesakitan itu mematangkan kita".

tapi sebelum tu...

aku tau aku mula dah tak kisah dengan semua ni. tapi serius sangat penat bila ia terus berlaku tiap-tiap semester.

"kadang-kadang kalau kita dah tunjuk betapa pentingnya mereka pada kita,tapi they just ignore or tak respond. mungkin masanya untuk GIVE UP"

bak kata omputeh

"stop thinking for someone that never care of u"


2012

dear 2012. tolong jangan BULI aku eh? aku harap 2012 akan membawa 1000 of happiness to me. insyaAllah. harap-harap dapat finish my diploma sebaik-baiknya. itu lah the main goal buat masa ni dan for the long term goal mestilah MOVE ON dan CHANGE to BE a BETTER PERSON.


STUDY - i will try my very BEST for this last semester.
FRIENDS - i will just keep smiling for every moment that will happen to me. TURNS TO ALLAH.
LOVE - i will keep on PRAYING.




lots of love take care AND happy new Year all :)

0 comments:

owned by noorul aisikin