sikinisme: one two three go!

one two three go!



assalamualaikum

hai people! currently agak busy dengan campus life, yelah,next week will be test week. it will be super stress week kut. (: lagi-lagi untuk selling subject. ni pun dari petang tadi duk tenung note selling sampai macam nak tembus kertas je,tapi tak faham-faham pun -__- . last-last tengok running man. apelah perangai kan?

starting with hari Selasa test investment,Rabu test Selling,Khamis test OM dan Jumaat test ENT. Daebak! tapi tak pelah,nanti cuti raya cina boleh cuti secuti-cutinya dan siapkan assingment kan?dan memandangkan trip selling tu macam kena postpone,so aku pun batalkan niat untuk balik rumah. so untuk cuti raya cina ni, i will stay at Ayu house (: first time ni nak pergi rumah dia. wuwuwuwu..

about minggu ni,semuanya macam biasa.kecewa,sedih,terasa,semuanya aku tutup dengan senyuman dan ia berhasil okey?i can laugh and just enjoy my life dengan sebaik-baiknya. lagi-lagi dari hari Selasa sampai Khamis tu,kelas my roommate ada buat jualan untuk subject selling,so tiap kali habis kelas or sebelum kelas akan pergi ganggu diorang dulu. just need some laugh plus stalk abang comel :p so dapatlah meregangkan urat-urat stress dan menghabiskan duit membeli chocolate blend buatan abang hensem (: dan ada kelas lagi 1 diorang ada buat timbang kesihatan. dari situ kita boleh tau kandungan lemak dan air dalam badan kita berapa banyak, kalsium cukup ke tak. dan aku overall semua elok-elok je,cuma dia cakap tak cukup lemak dan body shape memang kering. yes betul lah tu. even BMI pun kembali underweight. tulah masalah aku bila stress. memang tak lalu nak makan, sampai this week 3 hari menanggung gastric. tapi yang paling best umur dalam badan aku muda 4 tahun okey?muahhaha

anyway ahad depan,kami akan dapat voucher RM200 tu,so kelas pun dibatalkan,aku pun dah fikir nak beli apa dengan voucher tu. mungkin tak banyak untuk diri aku sendiri,tapi as long ia bagi benefit untuk my surroundings, it's enough kan? jadi next week since tak de kelas bolehla pergi BSN, beli no pin untuk apply degree. course pulak,dah fikir sama-sama dengan my roommate,ayu dan dena. rasanya aku dah tau nak ambik apa. walaupun ada course tu yang keluar dari bidang banking. (: tapi tak pelah kan?kalau ada rezeki,insyaAllah.



nilah ayu :) kpop lover


sekian lots of love take care :)










0 comments:

owned by noorul aisikin