sikinisme: notes sebelum bercuti! :)

notes sebelum bercuti! :)

21 December 2011, Wednesday, 7:37 pm.

this will be my last post before i am going back home for the last mid term break as diploma student.

kali ni aku naik bas Putrajaya pukul 10:00 malam. so means bus double deck. i hate it actually tapi redha je sebab trip ke Putrajaya tak da bas biasa. sangat curious who will be my partner nanti. hopefully perempuan. tapi kalau lelaki kacak pun tak pe.muahahahahaha.

di sebabkan aku turun dekat Putrajaya,aku tak dapat 1 bas dengan my click azi dan dena. sebab diorang turun dekat Klang and Shah Alam. dahla bas diorang awal 1/2 jam dari aku. hadoiii. hopefully tak delah sebarang gangguan nanti. ingat tak cuak ke tunggu bas sorang-sorang bila malam.

i can't wait to see my "new room". haish. ni yang buat aku macam nak marah, my mom exchange my room dengan my sis. so dapat bilik kecil. anyway tak delah kecik sangat tapi keciklah dari bilik asal aku. huargh...my greeny room. for sure esok sampai-sampai je mesti buat muka taik. seriously ada certain part aku susah sikit nak mengalah. lagi-lagi kalau melibatkan barang aku. haish.. i am the only her daughter yang tak kahwin lagi tau..so that room should be MINE kot.otoke..

i thought nak bawak balik semua kasut dan beg yang dah tak guna tu.tapi masalah sekarang ni rasa super malas nak bawak beg luggage tu sebab bus double deck. STRESSED!!

okey,currently dah pukul 8:00 malam,so nak buat clearance barang dan get ready tunggu pak cik giling ambil pukul 9:00 nanti.so,doakan aku selamat sampai eh?korang sendiri tau cuaca dekat Kelantan macam mana sekarang ni kan?

p/s : bila balik,mesti hati aku terlalu lembut untuk terus ingat dia.subhanallah. aku rindu.

lots of love assalamualaikum.

0 comments:

owned by noorul aisikin