sikinisme: nota malam ni. :p

nota malam ni. :p

assalamualaikum

hai peeps!hari ni 2 December kan? second day tayangan ombak rindu. urm i bet mesti ramai yang tengok kan? yelah tak kira lah dekat facebook ke, blog ke or even twitter orang duk update pasal ombak rindu. hurm... betul-betul buat aku sedih la. frust giler kut sebenarnya tak dapat tengok, jadi sangat jealous dengan mereka yang dapat watch that movie. -__-

kenapa aku frust sangat eh? sebab i read that novel and really love it. dan bila ia dijadikan filem, aku jadi sangat curious how it will be and of course sebab ia arahan Osman Ali. aku suka giler cerita arahan dia. semuanya sampai kat hati. serious macam anak halal dan cun. dahla dia punya sinematografi dan videografi dia superb. pada aku superb la. :) so macam tak sabar nak balik je,nanti boleh kongsi cerita dengan kak liza, i admirer her so much tau tak. dan bab sinematografi dan videografi kejadah tu pun dia yang bagitau aku ape benda tu. heee. aku suka benda-benda ni,teringat dulu pernah ikut dia pergi kerja kat angakasapuri tu,stay sana sampai tengah malam sebab temankan dia buat editting.sumpah sejuk duk bilik tu,sampai sweater pun tak lut. :) tapi bukan rezeki aku untuk masuk bidang ni macam my sis tu. so harap-harap balik cuti nanti kak liza tak outstation dah lah,so boleh borak dengan dia,nangis dekat dia.. hehehe.. :p

cuti mid semester nanti rasa-rasa sempat tengok tak? mesti tak kan? kalau ada lagi pun nak tengok dengan siapa kan? hukhuk T__T . cakap pasal cuti mid sem mula-mula ingat tak nak balik, i thought nak going somewhere. buat kerja mereng lagi. tapi bila my mom call and cakap my niece mishqa duk sibuk tanya aku, jadi touching lah pulak. dia sibuk tanya mak ikin balik bila? aish..budak ni... mak ikin pun rindu kakak jugak. serious rindu. even my mr.brownie pun aku tinggal dekat rumah biar dia peluk tiap malam. untuk gantikan tempat aku. ecehh. haha :)
nak call mak sekarang pun mesti dia dah tido,so esok jelah call. nak cakap dengan Mishqa mulut becok :D


p/s : menggigil kesejukan di Machangster CIty

okey sampai sini je :) take care dear!




0 comments:

owned by noorul aisikin