sikinisme: just turn to Allah

just turn to Allah

setiap orang melakukan kesilapan. cuma yang membezakan mereka adalah selama mana mereka hidup dalam kesilapan. penipu kalau aku kata tak pernah buat silap. but thanks to Allah sebab memberi peluang kedua kepada aku. mungkin juga peluang ketiga sebenarnya. Allah mempunyai pelbagai cara untuk mengingatkan hambaNya yang kadang kala kita anggap ia sebagai musibah. ye, when our plan doesn't come like what we want. tapi Allah knows the best. right? just turn to Allah and keep praying. :)

17 December 2011 another of my best friend will engage. and again i can't attend. sorry dear Mazila. percaturan Allah "kadang-kadang Allah akan menemukan kita dengan orang yang salah sebelum menemukan kita dengan yang betul". ye,alhamdulillah akhirnya Mazila meet the right person. insyaAllah.

another my best friend, i think she's already forget her crush after she met that guy, i can see happiness from her eyes right now.alhamdulillah. " Allah akan memberikan yang sebaiknya buat kamu".

dan aku? i am not good enough yet to have someone with me. there are a lotssss of thing i need to change. " perempuan yang baik untuk lelaki yang baik". kan? terlalu banyak kekurangan yang perlu aku baiki but i will keep on praying. if Allah wills it then Allah will grant my doa. Hopefully.

"cintai Allah sepenuh hati kita then Allah akan beri cinta sejati kita"

p/s : hujan-hujan macam ni tetiba pulak jadi "ustazah pilihan" :p

lots of love assalamualaikum. :)

0 comments:

owned by noorul aisikin