sikinisme: she 's one of my heart

she 's one of my heart

assalamualaikum and hello peeps

hari ni seharian bersama my dear Nabilah. she's my bestie since tadika. percaya tak? :) jadi kami sangat rapat dan giler. dan kebetulan hari ni dia cuti so, we had fun together at Jusco Bukit Tinggi :)

disebabkan sampai Jusco tadi dah pukul 2 so, kitorang pun terus pergi mengisi perut yang kosong di rasamas. :) we eat these menu. ape nama die eh?tak ingat lah.

nasib baik aku keluar dengan si kuat makan ni,so alhamdulillah makanan habis di hadam :) yelah, nak harap aku habiskan?lambat lagi. nasi tu pun aku rasa dah banyak,dia kata sikit giler. adoi

after makan terus je jalankan misi kami untuk ber shopping. store pertama was PDI + Vincci. while Nabilah choosing her clothes, i am looking for watch at vincci. my favorite brand sebab kat situ je aku mampu beli jam and etc plus vincci tahan lama kut. my old watch tu putus tali after 3 years aku guna and my heels tu elok lagi walau dah dekat 2 tahun. tak macam my sandal yang harga dia sama dengan my vincci heels tu, tapi cuma boleh guna 1 tahun je. rasa memang membazir giler. dahla aku ni kedekut. heeee. tapi bila Nabilah dah jumpa 3 helai baju, aku tak jumpa 1 jam pun. nak tau sebab ape? aku tak gemar jam bulat dan tali jam plastik. tapi bila aku dah jumpa tali jam kulit, tapi jam bulat. bila jam empat segi, tali jam getah. so memang tak lah aku nak beli. membazir. Vincci accessories dekat mid lagi banyak choice.

next store, ke cotton on saje nak usha. cotton on tengah buat sale,tapi kasut yang aku berkenan tak de warna yang aku nak. cerewet ke aku ni? so flat shoes pun tak dapat. :(

so konklusinye hari ni aku balik rumah without bring any things. haha.. first time kut. rasa janggal pulak. :p

but another great day with a great friend given by Allah. alhamdulillah.





0 comments:

owned by noorul aisikin