sikinisme: khas untuk kamu

khas untuk kamu


assalamualaikum

11.48 pm. kat sini hujan baru je berhenti and it is remind me to someone. actually kebelakangan ni aku teringat dekat dia. lagi-lagi bila selongkar balik folder-folder gambar yang dah lama aku tak bukak,i found u there.


amirul hakimi,budak nakal!hehehe..aku rindu kau.teringat dulu masa form 2,aku ikut balik kampung kau dekat Manjung tu dengan kak ida&abang aie. lepas tu ikut kau lepak dekat laut dan paling tak boleh lupa kau bonceng aku naik basikal kan?basikal tua pulak tu..dah memang macam cerita zaman P Ramlee dulu je. kau paling takut dengan abang aie. sampai masa balik tu kau suruh aku bawak basikal tu balik kat rumah opah then kau jalan kaki sendiri sebab masa tu baju kau semua basah. lagi satu aku paling tak boleh lupa giler punya susah untuk aku cari topup dekat sana. sampai kena tunggu kak ida pergi bandar baru ade.sampai boyfriend aku merajuk-merajuk.haha giler sengal. tapi tu dulu dia pun dengar cerita dah tunang.tapi tak taulah kan..

kadang-kadang aku rasa rindu giler nak gaduh dengan kau,nak membebel dekat kau,nak pukul kaki kau guna penyapu sebab suka sangat bangun lambat. dulu masa kau ade,kita selalu pergi picnic kan?pergi sungai congkak,pergi PD, pergi Bagan Lalang. dan last time jumpa kau masa Dayah kahwin dulu which is masa part 2,tu pun tak borak sangat sebab aku busy giler. lepas tu terus dah tak jumpa sebab kau balik Johor lah,kau sibuk kerja lah.sampailah part 3 which is tahun lepas kau balik raya kat kampung tapi tak sempat pun nak jumpa aku. dan raya ke empat tu i got news kau hilang dalam laut. kimi,aku doakan kau di sana.

sekarang semua dah tak sama macam dulu. memang betullah keadaan dan masa itu merubah manusia kan?

good night then :)

0 comments:

owned by noorul aisikin