sikinisme: infinates

infinates



assalamualaikum and hello semua.okey siapa minat Korea dekat sini?
please like. =)
hari ni nak cerita pasal INFINATES. siapa pernah dengar nama boyband korea ni?seriously aku baru dengar tentang diorang this year,tu pun dari my friend ayu. she's Korean fanatic. di sebabkan masa exam week masa tu duk asyik dengar lagu dan tengok music video diorang je, to be honest aku dah mula minat dengan group ni. =) hehe..jangan marah yea ayu?lagi-lagi lagu nothing over,BTD or before the dawn and paradise.so sekarang ni aku nak introduce siapa infinates ni.aku rasa korang pun maybe akan jatuh cinta kut dengan diorang ni terutamanya pada Hoya. lets check it out

ha!tulah infinates. group ni ada 7 orang ahli dan semuanya sangat cute kan? =)
group ni terdiri daripada Sunggyu, Dongwoo, Woohyun, Hoya, Sungyeol, Myungsoo/L, and Sungjong. diorang punya first debut on 9th of June 2010, so maknanya ni memang fresh grouplah kan?..

hopefully group ni akan jadi famous macam Super Junior dan 2PM. =)

kelmarin baru je watch them on KBS world dalam rancangan ape ntah aku pun tak ingat, tapi ia cukup buat aku tersenyum sendiri sebab teringat pada my roommate dalila and ayu yang suka serang bilik DO2/212. miss u girls :) both of them suka giler dengan music Korea terutamanya Beast and Mblaq. dan ayu sangat fanatic dengan Hoya. aku pulak?aku layan semua lagu tapi Super Junior dan SS501 lebih sikit. cuma sangat sedih bila SS501 dah berpecah :( dan one of my drugs bila sedih,frust or sakit jiwa adalah music video Mr.Simple and Dont say Goodbye. serious best! jadi bila ada Malaysian group yang tetiba nak jadi macam K-Pop or to be exact nak jadi macam Suju, haish tak payah la.

okeyla done for today. have a great day readers =)


1 comments:

Eyqa Hasnan said...

thanks for join :) http://secretofeyqahasnan.blogspot.com/2011/10/review-noorul-aisikin.html

owned by noorul aisikin