sikinisme: dear blog

dear blog


assalamualaikum


hello readers. macam dah lama pulak tak hapdate blog ni..owh tak,maksud aku membebel dekat online diary aku ni. tadi pagi sudah berakhirnya test for this semester. which is subject insurance. tapi sir bagi extra take home quiz lah pulak. owh!! thank you my handsome lecturer. anyway you know what aku tak tau pulak test insurance this morning. at 10.10 am baru aku tau. tu pun sebab aku g online FB. see ada baik jugak what bangun pagi terus online. then aku terus je call Nabilah untuk confirmation. after that dengan gelabah,without mandi okey?okey aku akui aku tak mandi pagi tadi.tapi i brush my teeth okey?basuh muka,terus pakai kardigen and wearing my jeans and shawl ambil beg terus ke auditorium 300. tengok- tengok je phone 4 missed call and 4 messages. tau gak korang gelabah tengok aku tak sampai- sampai kan?hahaha.. sampai je auditorium, sir dah sampai dah.wwuwuwu..

anyway semalam dah start study week, tapi aku jadi confuse kejap ni study week ke,study holiday?(ayat budak jealous tak balik) heeee.. tak delah sebab semester ni gap setiap subject tak jauh dan aku sedar semester ni aku sangat terumbang ambik. so giler nak balik?karang aku duk meronggeng je kat rumah tu karang. meh sini aku nak show off my final schedule yang CANTIK giler

insurance 26.9.2011
financial analysis 28.9.2011
personal planning 1.10.2011
human resource 2.10.2011
IT 7.10.2011

SEEEEE!!! ni ada hati nak balik? alamatnye semua C+ lah kau sikin! sebab i am not that intelligent student. lagipun kalau balik pun mesti duk ingat dekat dia je. so baik duduk sini diam-diam kankankan?baik korang setuju. (:
that financial analysis and IT yang aku bold kan tu,tulah the most critical subject for this semester. seriously looserrrr giler bila masuk 2 subject ni. so my dear readers please wish me luck eh?ni dah part 5 dan aku tak nak dapat B- pun even for one subject. cukuplah B- dan C+ yang aku pernah dapat masa part 2 dulu yang memang merosakkan plus menjahanamkan my result. and i really wish it will never happen again,especially in my condition rightos. sampai result aku jatuh for this semester mesti my sisters akan cakap it must be because of that childish problem and i don't want it to be happen. no matter hard or hurt you feel study always a study and always be your priority. itu yang aku pegang selama ni,tapi tak tau kenapa this semester that Noorul Aisikin tak lagi pegang pada prinsipnya. dan tadi my ex roomate mekla tanya pesal sikin la ni? and i dont know what i want to say. seriously. kikin pulak macam dah lama je tak nampak aku,boleh pulak dia tanya pesal ikin kurus pelik la ni? and i bet you know the answer dear.


okey gambar ni tak berkaitan cuma aku rindu with these naughty girl!

okey that's all for today. please wish me luck for my final. (:
and for those who taking final,i wish all of you best of luck :)


0 comments:

owned by noorul aisikin